Coś mi podpowiada, że już niedługo pół Polski będzie się zaopatrywało w okna tej firmy. Pod warunkiem, że dobrze zrealizują swoją strategię sponsoringową. A mają w swojej stajni prawdziwy talent. Nazywa się Klemens Murańka.
Pomijając wątpliwości etyczne, które wiążą się de facto z wykorzystaniem do celów reklamowych dzieci, widzę w tym duży potencjał marketingowy. Dlaczego?
- Trwają dramatyczne poszukiwania następcy Adama Małysza. Choć skoczek z Wisły może jeszcze sporo zwojować na światowych skoczniach to jednak coraz bardziej kibice zdają sobie sprawę, że jego sukcesy nie będą trwały wiecznie. Klimek idealnie może wypełnić miejsce po Małyszu, także jako niemal bohater narodowy.
- 13-letni skoczek to super materiał dla mediów, szukających takich tematów.
- Widać dbałość o wizerunek Klimka. Jest oficjalna strona internetowa, są świeże aktualności, 474 wpisy w księdze gości, a redaktor serwisu skijumping pisze w komentarzach:
Innymi słowy, mamy materiał na gwiazdę i sponsora, który ten fakt w porę zauważył. Jestem ciekawy jak długo producent okien oprze się Red Bullowi, dla którego taka gwiazda, może być prawdziwym skarbem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz