Sport Marketing Europe doniósł, że Mazda została sponsorem londyńskiego triathlonu w latach 2008-2009 . Dlaczego o tym piszę, skoro triathlon w Polsce uprawia garstka zapaleńców?
Dlatego ponieważ w sponsoringu tej dyscypliny sportu widzę, duży potencjał.
Osoby, które uprawiają ten sport mogą być uważane, za prawdziwych ludzi z żelaza - walczących, wytrwałych, nie poddających się i jednocześnie wszechstronnych. Po drugie pojawiła się ciekawa inicjatywa firmowana przez Dariusza Sidora pod nazwą IM 2010, zmierzająca do popularyzacji tej dyscypliny sportu. Na ten temat można poczytać na forum Biegajznami.pl.
To sprawia, że warto bliżej przyjrzeć się tej dyscyplinie sportu niby dla szaleńców. Triathlon w Londynie gromadzi na starcie ponad 12000 uczestników. Od 2000 roku jest to także dyscyplina olimpijska - niebagatelna wiadomość dla potencjalnych sponsorów.
Dla pasjonatów film "Can", który obrazuje piękno tego sportu.
poniedziałek, 1 października 2007
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz