czwartek, 25 października 2007

formuła 1 w nocy i z narodowym akcentem

W 2008 roku wyścig Formuły 1 w Singapurze odbędzie się po raz pierwszy w historii w nocy jak zadecydowała FIA.
Na razie będzie to tylko jeden wyścig ale w późniejszym terminie....kto wie. Decyzja ewidentnie podyktowana jest względami marketingowymi. Póki co chodzi raczej o test jak zostanie przyjęta szczególnie, że na pewno wzbudzi uzasadnione obawy o bezpieczeństwo kierowców. Ciekawy jestem tylko dlaczego akurat wybrano Singapur.

A nie od dziś wiadomo, że oglądanie sportu wieczorem, przy sztucznym oświetleniu po pierwsze gromadzi więcej kibiców na żywo, a po drugie dużo bardziej efektownie prezentuje się w telewizji. Dość przypomnieć casus meczy piłkarskich czy skoków narciarskich. które jeszcze do niedawna były rozgrywane wyłącznie przy dziennym świetle.

Sam jestem ciekawy jak pomysł zostanie przyjęty przez kibiców. Osobiście póki co mam mieszane uczucia.

Jeśli już zahaczyliśmy o F1 to warto odnotować, że team Spyker zmienia nazwę na Force India. Z tego co przeczytałem bolidy będą w barwach narodowych Indii. Bardzo inteligenty pomysł. Nowy właściciel teamu Vijay Mallya w ten sposób promuje nie tylko Indie na świecie, ale jednocześnie swój biznes w samych Indiach. F1 dotrze tam po raz pierwszy w 2010 roku.

Echh, a ja ciągle czekam na jakąkolwiek innowacyjną kampanię promującą Polskę za granicą....

Brak komentarzy: