Jak przewidują analitycy Initiative Sport Futures (część domu mediowego Initiative Media) ceremonia rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w tym roku zgromadzi przed telewizorami miliard osób.
Przyznam, że do tej pory nie słyszałem by transmisja jakiegoś wydarzania choćby oparła się o tą liczbę.
Dla porównania oglądalność finałowego meczu Mistrzostw Świata w piłce nożnej w ubiegłym roku wyniosła 260 milionów osób. Fakt, że pewnie mało kto oglądał to w USA, gdzie rządzi futbol w ich wydaniu. Jednak nawet jeśli doda się widownie ubiegłorocznego SuperBowl i finału piłkarskiego WorldCup to da nam to razem 360 milionów.
Wychodzi więc na to, że zdecydowana większość widowni będzie wywodzić się z Azji czy samych Chin w szczególności. Wszak takie wydarzenie to ogromne dowartościowanie kraju.
Sponsorzy pewnie zacierają ręce.
poniedziałek, 7 stycznia 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
http://www.fifa.com/aboutfifa/marketingtv/factsfigures/numbers.html
polecam dział Media Consumption :>
http://markonzo.edu defence http://www.mydogspace.com/me/keno http://helzberg-diamonds.wackwall.com rutter weekfuture http://blog.bakililar.az/webergrills/ http://blog.bakililar.az/tempurpedica/ http://www.community.rai.it/users/view/deltafaucets
Prześlij komentarz