poniedziałek, 6 sierpnia 2007

na grzbiecie

Pływanie stało się niedawno jedną z naszych narodowych dyscyplin sportu. Prz okazji ostatnich sukcesów w Paryżu przypomniałem sobie kilka reklam z wykorzystaniem wizerunku polskich pływaków i kilka refleksji z tym związanych.
Jak się Wam wydaje, kto jest głównym sponsorem kadry polskich pływaków? Żyłem w błogim przekonaniu, że firma telekomunikacyjna Dialog. Tak by przynajmniej wynikało z nawału informacji, które do masowego odbiorcy docierają. Jednak NIE.
Sprawdzając na stronie Polskiego Związku Pływackiego (nota bene wstyd mieć taką stronę internetową w 2007 roku) okazuje się, że sponsorem głównym jest Bioton, co też sam potwierdza na swojej stronie. Firma jest też sponsorem indywidualnym Pawła Korzeniowskiego i Otylii Jędrzejczak.
Hmm, jestem pod wrażeniem tego co zrobił Dialog. Sprytną komunikacją prawie całkowicie zawłaszczył wizerunek pływaków dla siebie. Zastanawia mnie też postawa Biotonu, który ewidentnie nie umie wykorzystać potencjału jaki tkwi w kadrze pływackiej dla swoich celów.
Dla przypomnienia: jak Dialog wykorzysttuje wizerunek pływaków:



I samego Pawła Korzeniowskiego.



Kto w końcu jest głównym sponsorem polskich pływaków? Okazuje się, że w roku 2006 był Dialog, a w latach 2007-2009 Bioton. Co więc Waszym zdaniem powinien zrobić Bioton, żeby wykorzystać fakt bycia głównym sponsorem pływaków?

Brak komentarzy: